Få fram en känsla!

(null)

Visste ni att dofter inte bara framkallar ett minne, det lyfter också humöret, är avkopplande och ger en sån härlig känsla! 

Jag har tidigare köpt mängder med doftljus, doftpinnar, doftspray men blivit lika besviken varje gång! Lukten förvinner på en gång!! 
Så köper jag nytt men nix, samma där! 
Men så när jag var på Fomexmässan för ett år sen så fick jag ett prov på ett doftljus! 
Doften var magiskt! Och jag har bara tänt ljuset vid enstaka tillfällen! O bara för ett tag sen så kom min son Tom hem till oss o jag hade lagt fram det ljuset, hade inte ens tänt det! Han klev in i hallen och tyckte det lukta så gott hos oss! O då hade jag haft ljuset i över ett år! Då bestämd jag mig, dessa produkter vill jag sälja! 
Och nu äntligen har jag fått hem dessa underbara dofter! Doftljus, doftpinnar, doftflaska till bilen till butiken! 
Jag lovar, ni kommer älska dem, precis som jag… och Tom! 
Och ett stort plus, de är miljövänliga och håller som sagt, väldigt länge! 
Kvalitet framför kvantitet! ⚜️
Så kom förbi i helgen, lör-sön 12-15 då butiken är öppen på Pegeväg 27! Och se till att ditt hem luktar magiskt! 

(null)

När jag är ute och går så hittar jag så mycket vackert i naturen! Så i måndags på min promis så hitta jag så fin Rönnbärsgren på marken! Så den pryder nu hemmet! 

(null)
Hur snygga är inte dessa ljusstakar då?!!! 

Igår blev det mysfika med fina Nina! Var länge sen vi sågs nu så var på tiden! 
Vi har gjort sååå mycket kul ihop! Och vi hängde massor när vi bägge var singlar och ute o parta! Så många roliga minnen så det är galet!! 

For vidare till min gamle far! Tog med lite tvätt hem så han får lite rena skjortor och byxor! 
Sen iväg till caféet där jag dumpa av våra palmer o olivträd som vi har på tomten. Blir att vinterförvara dem där! Nu börjar ju frosten komma på nätterna. 
Hem o la mig o vila en stund. Lite bokföring, mail o så till gymmet o städa
Så var den dagen slut! 

Idag så blir det jobb framför datorn! Och så ska vi till tippen och slänga skräp, hur mycket kan man ha? Och sen hämta min soffa jag köpte i lör på loppis. Den ska stå i min son’s förråd tillsvidare. 

(null)

Fick trängas med palmen i bilen!! 🤣
Nu vill jag ha lite fika! En god kopp varm te och en dammsugare! Det är jag så värd!! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: