Höststorstädning!

(null)

Nu är det bara köket, hallen och förrådet kvar, sen har vi höststorstädat hela huset! 
Igår städa jag vardagsrummet och Andreas tog badrummet. 

(null)

O som jag trivs!! Äntligen får vi ett fräscht o fint hem igen! Hemmet som gick ner sig rejält i somras när vi inte hann göra nåt då vi bägge jobba järnet! 
Nu är det ett hem igen! 

(null)

Vårt vardagsrum som vi trivs så bra i! 

(null)

(null)

Mycket tyg, lampor, går i färgerna beige, vitt, svart. 

(null)

Så idag ska jag först nu in till Nyköping och handla till en beställning av Räkmackor tills i morgon. Sen hem och plugga och jobba vidare på min webbutbildning jag håller på och producerar! 
Och så ska jag städa av kök och hall, så får Andreas ta förrådet när han kommer hem idag. 
Sen ska vi ut o äta ikväll för att fira hur duktiga vi har varit!! Det är vi sååå värda! 

(null)

Nog för jag älskar sol o värme men just nu när jag har o göra inne så älskar jag regnet! Då kan jag sitta inne med gott samvete. Men hoppas på fint väder till helgen! Ska ut och plocka mossa o annat fint pynt från naturen! 
Göra fina 

(null)

Jag är så kass på att dricka vatten! Men vet ni, jag har nu börjat dricka i vinglas o nu smakar det mycket bättre! Så är ni också dåliga på att dricka vatten, fram med snyggt glas så dricker ni mer! Tada… veckan tips!! 🤣
Nu kör vi vänner! Njut o ha kul! Le o gör dagen så bra ni kan! O nä då, jag kan ha riktiga pissdagar! Är inte alltid så glad o positiv, men jag försöker! 

//Annki Teresia 

Kommentera här: