Jodå, det funka!

(null)

Att när man är lite nere, har negativ energi i kroppen, då hjälper det massor att ta en sån riktigt skön pw med en superbra pepp podd i öronen! 
Märkte att jag tillslut gick och log, höjde huvudet från att titta ner till att sträcka på huvudet och se omvärlden med nya ögon! 
Oj så djupt det där lät! Men var en riktigt skön känsla! Så idag blir det ännu mer av positiv boost! 
(null)
Att hamna i en negativ spiral går fort, och sen fortsätter vi för det känns "tryggt", vi gör det till en dålig vana! Men lika samma kan vi faktiskt vända på det och bli positiva ist! Men krävs lite jobb och mycket vilja! Men det är ju så mycket roligare att vara i det positiva! Och har du positiv energi så kommer massa positivt till dig! Attraktionslagen! Den tror jag stenhårt på! 

(null)

Så jag kommer fortsätta min positiva resa och hamna på rätt spår igen! Och försöka bli stark mot allt negativt som kommer! För det gör det, inget man alltid kan påverka! 

Streta på lite i trädgården när jag kom hem igen. Var riktigt skönt väder! 
In och tog en lunch, blev trött o la mig och sov en kort stund!
Fick ett sånt roligt paket igår! Så nu ni! 

(null)

Blir att göra plats i butiken och sen ska jag berätta för er hur ni kan få ett hem utöver det vanliga! Bara ni kliver in genom dörren kommer ni känna en sån underbar känsla! 
Det ni! Så häng med i morgonen blogg! 

(null)

O visst är de vackra, fatljusstakarna högst upp o denna vackra bricka att duka fram en god kopp te och Annki’s Äppelkaka framför tv:n och tända ljus på bordet! 
Finns i butiken! 
Hösten är bra mysig! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: