Kan inte sluta jobba!

(null)
Vackra ljusstaker, älskar grönt! 

Jag tror jag blivit jobberoende! Jag längtar efter att få jobba! På kvällarna längtar jag tills dagen efter så jag får hålla på med mina projekt! 
Tänkte faktiskt att jag idag söndag skulle vara helt ledig! Inte tänka jobb! Men har butiken öppen o jag vill ta bilder o filma! För jag bara älskar det! Så inget ledigt här inte! O vad ska jag göra när jag är ledig? Jag kan ändå vila mellan varven, jag kan lägga mig o läsa. 

(null)
Snygga glasflaskor som säljs i butiken. 

Men sen ska vi faktiskt städa för det blev inte av igår!  Bonusbarnens rum behöver rensas o storstädas! Och badrummen ska skuras, vardagsrum dammas, köket plockas bort massa saker som ligger framme! Fönster tvättas! Så vi har att göra! Men sen kommer det bli så fint o fräscht o då trivs man! 

(null)

Jag ska in till stan o hämta en byrå en skänkte bort! Tror den kan få plats i lght nånstans! 
Sen ska jag till Tom och Ida på lite fika! Mysigt! 
Så en fin söndag väntas! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: