Måndag morgon! Mål för veckan!

(null)

Låter ni bara dagarna gå? Längtar till nästa helg bara för att få vara ledig igen! För att då kanske inte heller göra så mycket utan bara vila upp er för att klara ännu en jobbvecka utan att vara allt för trött!
Samma mönster, samma sak hela tiden? 
Eller har ni något mål? Något ni jobbar och strävar mot? 
Allas våra liv ser väldigt annorlunda ut, och det ska det göra! Det finns inget rätt eller fel, huvudsaken du mår bra och trivs med vad du gör! Gör du det? Eller lurar du dig själv? 
Min coach utbildning lär mig så mycket! Och jag ser verkligen fram emot att få hjälpa andra! 
(null)

Gårdagen handla mycket om hjärnan och hur den fungerar! Väldigt spännande! 
Och sen om hur viktig fysisk träning är! Jodå, vi alla vet, men efterlever vi det….hm! 
Tur att jag innan detta kapitel varit ute på promenad, och då fått känna hur galet bra man mår efter det! 
Sån kick!! Så då förstår jag verkligen innebörden av det desto mer! 
Så nu gäller det att hänga i! 

(null)

Nu behöver jag även bli av med mitt sockerberoende! Det är hemskt vilket beroende jag har av det! Det är fikabröd, det är godis på helgen ( visst, lite ska man unna sig) . Men som nu i helgen, köpte plockgodis, sitter där o vräker i mig tills jag mår illa!! Men varför?? Nä nu måste jag sluta med detta vansinne! Ska skriva upp en nyttig mellislista till mig! O sen ha min hylla i kylskåp o skafferi! Så det inte plötsligt är slut när jag ska äta av det! 
O jag brukar ha svårt att få med mig resten av familjen, tyvärr. 

(null)

Vad händer idag då? Jo, självklart blir det jobb med utbildningen! Sen ikväll ska jag på Höstfest med Företagsamnora! Där massor av duktiga kvinnliga företagare träffas och har kul! Utbyter erfarenheter, skapar samarbeten och ger varann stöd o hjälp! Vi bjuds på god middag också! Vilken rolig måndag! 

Nu kvittrar fåglarna utanför! Skönt det inte blivit helt tyst ute än! Så nu kvittrar jag tillsammans med dem o sätter fart på denna härliga dag! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: