Möte nr 2!

(null)

För ett tag sen fick jag sånt roligt mail! Det kom från ett företag som heter Katec! 
(null)

De hade varit i kontakt med Näringslivsenheten här i Nyköpings kommun som rekommendera mitt företag att bli utvald! 
Så nu får jag under ett år tillgång till två härligt duktiga personer som ska hjälpa mig utveckla mitt företag! En från Katec och en från Almi! 
Och detta projekt innebär att vi arbetar med Advisory board! 
(null)

Så ni må tro jag blev glad att få denna möjligheten! 
Så vi har haft ett första möte, och detta hade vi på caféet! Var en dag jag hade stängt men det kom gäster ändå o så var det båttur som jag inte visste om! Så blev många break i vårt samtal tyvärr! 
Men idag har vi vårt andra möte och det sker i ostört mötesrum! Ska bli så spännande och roligt! Ska verkligen ta till mig all deras kunskap, tips o råd! 
Så idag har jag meddelat dem att jag gärna vill ha hjälp med säljteknik och ekonomi! 

Igår satt jag framför datorn precis hela dagen förutom ett break då vi åkte till tippen och sen hämta soffa o ställde den i min son’s förråd! 
Så när jag stängde datorn var kl. 20 och ville då kolla på Bonde söker fru. 
Men närmar mig mitt mål! Men galet mycket jag släpat efter med! Och massa strul när man ska matcha bokföring med zettle o deras förlåt men förb… avgifter! Sååå struligt! Tar massa tid! 
Vågar inte räkna mina arbetstimmar med det

(null)

Nu längtar jag till helgen och att få öppna butiken igen! Och iom att det är Kanelbullens dag i morgon så ska jag baka bullar i morgon och ha i butiken i helgen! 
Men först ska jag på Nätverksfrukost med föreningen "Företagarna" som jag är med i! 
Fast nu hittar jag inte inbjudan när jag skulle kolla upp det! Så hoppas jag tagit rätt på dag nu! Eh, får jag försöka leta fram! 

Nu ska jag knuffa bort katten, som ständigt ligger i mitt knä, för att kicka igång denna fina dag! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: