NU kan jag börja jobba på riktigt!

(null)

Detta känns så ovant! Att plötsligt vara klar med bokföringen som jag kämpat och jobbat så hårt för att bli klar med! Komma ikapp med allt! Och igår blev jag äntligen det! 
Sån lättnad! Så nu ska jag alltid fixa det en gång i veckan minst, å jag alltid är i fas! 
Så nu äntligen kan jag börja jobba på riktigt, med det jag ska göra! 
Coachning, konsult… och så café på det! 
Känner mig så glad! Älskar nya utmaningar! 

(null)

Vilken magisk morgon det var igår! Dimma och soluppgång! 

(null)

Var på rolig Nätverksträff med Företagarna! Bjöds på frukost och intervjuer! 

(null)

Många företagare och företag som nätverka, prata och diskutera! Ger så mycket! Alltid kul att träffa de man känner o även skapa nya kontakter! Vi var i en fin lada vid Stora Kungsladugården som numera verkar agera festlokal. 

(null)

På vägen hem svängde jag förbi o hämta upp dessa fina ljusstakar jag köpt för 50kr! Riktigt fynd! 

Och med blandade känslor skrev jag igår på kontrakt gällande ettan jag kommer ha som en tillflyktsort när jag behöver lugn, egentid, mystid med mig själv o vänner, kunna jobba i lugn o ro, ha mina egna saker o på mitt sätt! 

(null)

En ljus o fräsch lght på Olaus Martinis väg i Nyköping! Varit o kollat på flera lght men var denna jag bara kände att här kommer jag trivas! Vägrar ta ngt bara för saken skull! 

(null)

Nära till centrum och nära till hamnen! Vackra promenadvägar och nära till vattnet som jag älskar! Nära till mitt favvogym också! Närmare till mina barn o vänner! 
O ändå få ha min älskling Andreas o huset kvar! Vår trädgård, pool, vardagsrum o kök som jag älskar! 🥰 
Var o hämta en tv igår som en skänkte! Så nu ska jag köpa väggfäste till den. 
Måste även hitta säng, soffbord, matta, lampor, köksbord o stolar! Lght är inte stor så gäller o hitta smarta lösningar! 
Kan börja kika vad jag vill ha men kan o vill inte köpa förrän jag fått komma in i lght så det blir bra o rätt redan från början!  Och nyckel får jag 1 nov! 
Men soffa är klar, o nu tv!

(null)

Idag står butiksdörren öppen mellan 12-15! 
Så snart ska jag ut o förbereda! Sätta på elkamin så det blir lite varmt! Har lite nytt som ska prismärkas! 
Har en lugn o skön fm då Andreas ska på golftävling o barnen är hos deras farfar. 
Sen får det bli städning av huset! Igen!! 
Det håller sig inte fint o fräscht så länge som jag önskar! 
Så känns inte som man gör annat ibland! Så det blir skönt med en stilren liten etta! 
Och idag njuter vi ännu en gång av det vackra höstvädret! 🌻
//Annki Teresia 



Kommentera här: