Plugg plugg men snart är jag klar!

(null)

Kan inte sluta att beta igenom min utbildning till coach! Är så spännande så när en modul är klar så vill jag bara börja med nästa! 
Men ibland måste jag vila ögonen från datorn! 
Så då är det väldigt skönt att plocka fram lite garn och göra ngt fint armband. 
Börjar samla på mig ett lager nu. Väntar nu bara på leverans av själva låsen till armbanden  som jag beställt! 
Hoppas de funkar som jag tänkt och blir snyggt! 

(null)

Var även ute i skogen och plocka kvistar, löv mm till min blivande krans. 
Ska blu kul att börja med den! 
O det var så skönt ute så jag gick hem o lämna allt jag hitta i skogen o tog en skön promis! 

(null)

Det gör så gött! 
Sen plugga jag fram till kl. 20 då Bonde söker fru börja. 

(null)

Har nog inte varit med om vackrare höst! El så har jag öppnat ögonen mer! För så mycket vackra färger! 

(null)

Nu börjas det pyntas inför Halloween! Såg lite småäckligt ut där de hängt upp dockor i ett träd! 🫣
Men denna dag då, jo det blir fortsatt plugg, ska boka tid hos min revisor o gå igenom lite saker. Boka en spahelg, börja på min krans och behöver åka till stan för att köpa patron till min skrivare. Och även en pärm till alla underlag till blivande coachning! 

(null)

Så jag fortsätter kämpa på mot mina roliga mål! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: