Sån bra insikt!

(null)

Hade sååånt bra möte igår! Känns verkligen så lyxigt att jag har två grymma personer som ägnar dessa två timmar åt bara mig o mitt företag! De lär mig, de ifrågasätter, de ger mig såna bra insikter om mig själv och mitt företagande! De ger mig självförtroende och självkänsla att gör så mycket bra och är på rätt väg att nå mina mål. Men även vad jag behöver jobba på och med! Så jag har några uppgifter att göra och fundera på tills nästa möte! 
Fick verkligen en kick vad jag ska göra och vad jag ska sluta med! Kändes som en stor börda lätta från mina axlar! 


(null)

Då är det en underbar fredag idag och jag kommer börja med riktig fredagspepp! 
Ska bli så kul!! Bästa starten på helgen! 
Det ordnas så mycket bra för oss företagare i Nyköping! Så många nätverksträffar, föreläsningar, möten, info, utbildningar, frukostar, ja massa kul!! 🤩 
Idag ska jag skicka iväg en beställning på inredning! Ni vet väl att jag har en webbshop?! 
www.roomforyou.one
O den ska piffas i helgen! 

(null)

Min jobbiga Tussi! Katten som jamar o jamar! När hon vill ha mat, gos, uppmärksamhet o när kom kommer in genom kattluckan! Här kommer jag!! 

(null)

Här är min andra pösmunk! Smillan! Gammeltanten som är så bestämd! Envis till max och älskar att äta, allt! 15 år är hon nu men väldigt piggelin för sin ålder! 
Nu ska jag ut i dimman! Hoppas jag hittar! Sen ska jag hem o sova! Varit vaken sen 4!! 
Ha en bästa fredag! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: