Terapiarmband!

(null)

Jag älskar att ha mina lugna mysiga mornar! Att få sitta o njuta av en gofrukost, en varm skön dusch innan jobbdagen börjar! 
Igår efter det for jag iväg och köpte kattmat, skulle  även köpa utelampor men hitta inte vilka vi hade sen tidigare. Måste kolla upp dem närmare. 
Sen blev det matinköp då vi ikväll får finbesök av Filip, Tom och Ida! 💞 Tänkte bjuda dem på god Tacopaj! 
Handla även in till en beställning jag har på Räkmackor till ett gäng idag! 

(null)

Fixa till ett paket med  en beställning på inredning som ska skickas. Hoppas vi kunden blir nöjd! 

(null)

Sen börja jag terapipyssla! Var superkul! 
Så det blev ett snyggt armband! Så detta kommer jag fortsätta med! Var avkopplande, tänka på lite annat utan att hjärnan går på högvarv! 

(null)

Blev riktigt snyggt om jag får säga det själv! Så ska nog göra några o sälja. 

(null)

Så nu ska jag köpa mer garn i fler färger! 

(null)

Sen satt jag hela kvällen och lyssna på ett webbinarium! "Så attraherar du kunder på sociala medier!" 
Och oj vad jag lärde mig mycket!! Så det blir att börja jobba på! O jag älskar ju detta så det kommer bli kul! 
Är en 3 dagars utbildning så idag är sista föreläsningen! 
Gjorde även en modul i min coach utbildning! 
För att kunna hjälpa andra så behöver du jobba mycket med dig själv!  O det är rätt tungt! Är mycket att bearbeta o jobba med från min barndom o uppväxt. Försöka lära sig förstå o acceptera hur vissa saker påverkat mig o varför jag är som jag är o reagerar i olika sammanhang! Väldigt nyttigt men jobbigt som sagt! 

(null)

Tur jag får lite stöttning av långtassarna där bakom datorn! 🤣
Nu ska jag njuta av ännu en mysmorgon innan jag börjar städa kök o hall. Hann inte igår. 
Sen blir det plugg hela dagen lång tills det är dax att fixa beställningen o Tacopajen! 
En rolig fredag! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: