Vad gör vi idag då?

(null)

Det var hur mysigt som helst igår! Bästa jag vet när mina barn och Ida kommer och hälsar på! Vi hade en riktigt trevlig kväll! 

Först o främst så är nu hela huset städat! Whoop whoop! 

(null)

Köket och hallen fick sig en omgång! 

(null)

Sen gjorde jag i ordning Räkmackorna som jag hade beställning på! 

(null)

Räkmackor ör ju så gott! 

(null)

O så glömde jag ta bild när de var klara!! 
Efter det laga jag till Tacopajen och tog Smördeg ist för pajdeg! Tycker pajen blir så mycket mer saftig o älskar det frasiga! 
Alla tyckte det smaka så gott! 
Vi tände massa ljus och blev så mysigt och varmt! 

(null)

Och vilket vackert väder att vakna till idag! 

(null)

Solen skiner! Vi ska ta en sväng till stan för lite inköp. Sen öppnar jag butiken kl. 12-15! 
Har lite o fixa där! 
En riktig skön helg då vi inte har så mycket på agendan. Så jag kommer jobba med min coachutbildning och min kommande webbutbildning! En helg helt i min smak! 
Känner mig så lugn inombords nu när det är rensat, städat och ordning överallt! Sån skön harmoni! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: