Vaknar till ljuvlig doft!

(null)

Alltså, att få vakna av att hela sovrummet luktar sådär ljuvligt! Det är så underbart! O ändå har vi inte doftpinnarna i sovrummet utan i badrummet bredvid! Men hela övervåningen luktar så gott! 
Vi njuter! 
Vill du också ha denna doft i ditt hem? Kom förbi butiken eller så kan jag komma förbi med den eller skicka! Doftpinnar med flaska kostar 299kr och så värt det!  Skicka meddelande till mig! Redan sålt några! 

(null)

Jag har fått sån kärlek till Evighetsblommor! Numera finns det så vackra buketter som ser väldigt verklighetstrogna ut! 
De är maffiga, stora! 
Och hör nog ihop med att jag är så kass att sköta riktiga blommor! Glömmer byta blomvatten o så kommer den där stanken av gammalt blomvatten som stått! Mår illa bara jag tänker på det! 

(null)

Jag har ju bestämt mig för att ha roligt i mitt liv! Så nu har jag bokat detta åt mig själv! 
Så nu ska jag boka tid, hitta något snyggt i klädväg, och samtidigt åka förbi Ikea och shoppa till lghten. 
En riktig drömdag åt o med mig själv! 
Gör ni något sånt! Bara för dig själv? 
Om inte så är det dax att göra det!! Vi är så värda det! 
O på tal om att ta hand om sig så har jag även bokat tid på Kvinnohälsan o även kontaktat Vårdcentralen för en Hälsokontroll! För nu vill jag göra en besiktning av mig! Alltid lika jobbigt o nervöst men är bra o få en status. 
Desto större chans att få hjälp i tid om det är ngt. 

(null)
En cool brödbox vi har i butiken! 

Igår körde jag hårt med utbildningen! Lyssna på tidigare webbinarier de haft! Hur en coaching kan gå till, gått in lite djupare i vissa ämnen. 
Så idag fortsätter jag! Tråkväder men ska mysa till det med tända ljus, filtar och massa gott te! 

(null)

Nu kickar vi igång denna härliga dag! 
O ni har väl bokat in något roligt möte med tanke på mitt inlägg på insta? Om inte, kika på "stylebyroomforyou"! 

//Annki Teresia 

Kommentera här: