Vilken kväll! Energiboost!

(null)

Alltså, tack för en sån häftig kväll! 
Vi hade Höstmöte och Höstfest med Företagsamnora i Näringslivets hus igår kväll! Först lite mingel och bubbel, sen hade vi möte och sen blev det riktigt god middag! 
Lite mysikquiz och till sist kaffe/te och supergod chokladkaka! 
Hamna vid samma bord som 2 andra coacher o wow vad vi prata och skratta! 
Hur trevligt som helst! O jag åkte verkligen hem därifrån med sån energiboost! 

(null)

Att träffa likasinnade, drivna, viljestarka, målmedvetna, coola kvinnor, det ger mig så mycket, både för mig personligen och som företagare! 
Så med denna enorma kick fortsätter jag nu resan mot mina mål! 
Fortsätter med min coachutbildning. Igår var det spännande avsnitt om konflikter och våra Skuggsidor. Riktigt intressant. Nu ska jag börja med avsnitt om Självkänsla! Stort ämne! 

Vid lunch blir det gymmet men får hjälp o städa idag då jag har ont i min arm. Så nu vilar jag den lite. Så jag åker dit o iaf hjälper till med lättare saker o passar på o tränar då också. 

Ikväll ska jag o barnen köpa tårta och åka och gratta min käre far o morfar! 
Han blir 88 år! O är relativt pigg. Mer klar i huvudet än vad jag är, men lite ont i kroppen! Bästa pappa! 
  (null)

Tänk att jag o min älskling firat 6 år ihop nu! Galet! O vi var bägge lika kassa på att komma ihåg vår årsdag! 
Men vad gör det! Vi firar varje dag ist! ❤️
Nu kör vi lite självkänsla här hemma! BAM!!
//Annki Teresia 

Kommentera här: