Blir en liten resa!

(null)

Nädå, vår stora resa har jag inte hunnit planera för än! Men ikväll far jag till min kusin o man i Örebro och hälsar på en snabbis. Så åker jag hem i morgon kväll! Ibland händer saker där familj o släkt får prioriteras!
Blir lite besök i affärer och ikea för inköp till helgen, till den roliga Vrenadagen på lördag! 

(null)

Har massor att hinna innan jag åker! 
Först nu till gymmet och fixa där, sen hem och kämpa på med bokföringen. Börjar se ett litet slut på det nu. Tänk att få hamna i fas där! Underbart! Ska skicka iväg ett paket. Packa, tanka och dra! 

(null)

Ska beställa hem livsmedel! Hade planer till helgen med något nytt men nu hinner jag verkligen inte! 
För på tordag är det Företagslunch på torget och sen träff med "Företagarna" på kvällen! Ska till det nyöppnade Rosteriet! Ska bli så trevligt! 
Sen på fre måste jag fixa till allt på caféet! Det ska piffas!! 
Igår var Andreas ledig! Så vi låna släp och åkte o hämta tältpinnar till ett stort utetält jag ska fixa till! 
Vi köpte spaljebrödor till trädgården, ny tv dosa så nu kan vi kolla på tv i sovrummet äntligen!  Vi åkte till ett kondis som tyvärr ska stänga, där jag hitta massa bra saker jag köpte. Kan nog bli mer jag köper där, ska fundera! De är kvar ett tag till! 
Sen hämta vi upp vår trädgårdssoffa o så körde vi alla saker till caféet! 
På kvällen satt jag med bokföringen. Tar kort på alla kvitton o för in i systemet! Men det blir suddigt, får ta om o hålla på! Det som tar sån tid! 
Nu måste jag sätta fart! Blir rätt tunga dagar nu men kämpar på! 
//Annki Teresia 


Kommentera här: