Börja ladda inför sista helgen!

(null)
En av mina duktiga anställda, Anna och jag! 💞

Börjar fundera hur det kommer kännas att vara ledig en helg! Det har jag inte varit sen i slutet av januari! Nästan 8 månader! Men måste säga att det gått riktigt bra! Har faktiskt inte tänkt på det så mycket. En jobbdag är en jobbdag, oavsett vardag el helg. 

Och nu vill jag verkligen hitta på ngt kul nästa helg! Sista helgen caféet har öppet denna sommarsäsong! Måtte jag komma på något bra och hinna  fixa allt tills dess! 

Helgen gick iaf över förväntan! Haft så mycket gäster! Vädret fortfarande på topp! 
Inte blåst något utan varit så fint! 
Igår kom en familj fr Stockholm! O mannen i familjen, herregud, han var heeelt lyrisk över caféet! "Finns det verkligen sånt här ställe på riktigt"! Han var i sjunde himlen! 
Sen var den en kvinna med sin dotter, hon sa att hon verkligen längta till caféet! Ville bara dit igen!! 
Det har någon dragningskraft! 
Ni må tro såna ord värmer att höra! 

(null)

Idag har jag en bokning på 20 pers på fika. Så nu ska jag baka 3 äppelpajer och servera! 
Sen ska de åka båt! 
Efter det kommer filmteamet och börjar rigga upp inför inspelningen av Inga Lindström. 
Så måste även städa av lite på caféet idag! 
Ska även stänga av en kyl o frys o frosta av den. 
Så full fart idag! 

(null)

Igår när jag kom hem satte jag på mig bikini och hoppa i poolen! Var så himla skönt efter en svettig dag! Var sååå skönt! Sen la jag mig på soffan, kolla på tv o tvärsomna! 
Som jag behövde det! 
Blir lite ledsen om nu det fina varma vädret ska upphöra! Blivit bortskämd nu dessa ljuvliga dagar! 
Nu ska här bakas! 

//Annki Teresia 

Kommentera här: