Fick så mycket gjort!

(null)

Gårdagen, ja inte blev den som planerad! 
Gick upp, åt en gofrukost, och sen bröt jag ihop! Tårarna bara rann o rann! Är så mycket känslor jag burit inom mig, bara kört på! Jobbat hårt och löst problem snabbt och effektivt! Nu håller jag på och landar i allt! Gråter av allt jobbigt som hänt o händer! Gråter av glädje för allt jag åstadkommit, varit med om, möten….
Det är så stort! Är nog det största jag varit med om förutom mina barns födslar såklart och min mammas bortgång. 
Sen gick jag och la mig och läste bok och somna gott! 

(null)

Vakna till lunch och vi åt rester! Sen tömde vi storskroten till husvagn på vad vi ville spara o så la jag ut annons på den! Inom 1h kom en med bärgare o hämta den! Halleluja moment! 

(null)

Så himla skönt! Så nu har vi "bara" lillskroten kvar som vi ska se om vi kan reparera och fixa till! Annars säljer vi den! Men vill ju kunna ha en mysig vagn o kunna åka ut med ibland! 

Vi flytta vår lillakrot så vi kom åt så vi kunde klippa gräset och göra fint runtom där! Så nu blev den delen av trädgården fin iaf! 
Jag klippte Fläderbusken och rensa ogräs. 

(null)

Innan, hjälp vilken risbuske!! 

(null)

Och efter på bilden nedan! 
Den börjar bli lite skabbig så vi kommer nog ta ner den o plantera annat där. 

(null)

Idag har jag lagt ut annons på vårt gamla staket! Så blir vi av med det också. Ska bygga annat! O ev plantera ny häck! Finns massor o göra, hela tiden, när man har hus! 
Kostar massor o tar mycket tid! Tur iaf jag älskar att hålla på! 
Så idag ska jag fixa min garderob, sen rensa mer i trädgården! Fixa bokföring och skicka fakturor! Jag är själv hela dagen! Ska bli skönt med egentid! Andreas jobbar, möte o sen fotboll! 
En skön "ledig" tisdag! 
// Annki Teresia 


Kommentera här: