Här ligger jag och gråter!

(null)

Usch, idag är det jobbigt! Jag känner mig så sentimental! Trodde jag skulle vara glad idag men här ligger jag i sängen och gråter! 
Sista öppna dagen på caféet denna säsong! Denna underbara stuga som gett mig sån glädje och blivit en så stor del av mitt liv! 
Som präglat mitt liv sen innan jul förra året! Där mina drömmar blivit sanna och fått levt ut! 

(null)

Caféet där så många underbara människor, och hundar, kommit på besök! Som förgyllt mina dagar! Så många jag lärt känna, fått höra spännande livsöden, Fått hört så mycket bra musik av våra trubadurer vi haft på besök som gett oss underbara kvällar i strålande sol! 

(null)

Där jag har de bästa grannarna, Kayakomaten, Ångbåten och alla som bor i närheten och som tar sina sköna promenader förbi caféet! 

Att Inga Lindström filmen ville komma och filma! Wow! 

(null)

Alla stamgäster… alla kära vänner som besökt mig! 
Sån tacksamhet! ❤️
Men jag kommer snart öppna igen! 
Fast idag kom det över mig allting! Att jag, lilla jag har ett cafe! Som jag byggt upp och blivit så populärt och uppskattat! 

(null)

Som jag fått bestämma över vad jag vill servera, sälja! Fått inrett hur jag vill ha det för att ge alla en underbar känsla när de kommer till oss! 
Jag är lycklig, jag är stolt, jag är så glad! 
Så glad för min bästa personal jag haft! Utan er hade det inte gått! Isabel, Lucas, Ami, Tilde, Anna, Vega och Ester! Bästa ni! 

Skulle banne mig kunna skriva en bok om mitt café! Vem vet, en vacker dag så! För vem trodde jag skulle ha ett café! Inte jag iaf! 

Usch usch vad jag kommer sakna det! Idag lär jag behöva pappersnäsdukar bakom disken! 

Nu ska jag njuta av denna vackra soliga höstdag! Ta tillvara varje sekund! 
Snörvel, snyft och massa glädjetårar! 
//Annki Teresia 

1 Anonym:

skriven

Du är fantastisk Annki!! You go girl, du har kraften till att skapa allt! 🌟kram Gugge ♥️

Svar: Men tack snälla du! ❤️
Ja jag kanske inte kan göra allt, men förbannat mycket! 🤣
Det mesta sitter i huvudet! Vill man så kan man! Gäller att våga tro på sig själv! O ibland är man på botten men reser sig alltid upp! Motgångar gör en stark! 💪🏼
Vi är starka! Och ska inte låta andra trycka ner oss!
Ha d bäst! ☀️🌴
Kramar
Annki Johansson

Kommentera här: