Ja men vilken filmdag! 🎬

(null)

IgĂ„r var jag pĂ„ plats hela dagen nĂ€r de spela in en sekvens av Inga Lindström filmen pĂ„ mitt lilla cafe! TrĂ€ffa sĂ„ mĂ„nga trevliga mĂ€nniskor, hĂ€ngde med filmteamet och se alla dessa omtagningar! Action-Cut! 
Är sĂ„ roligt att följa! De Ă€r alla sĂ„ himla trevliga ocksĂ„! 
Bjöds pĂ„ god mat, efterrĂ€tt och fika! MĂ„nga koppar te blev det dĂ„ det var ruskigt kallt! 

(null)

Beundrar verkligen alla som jobbar med detta! Mycket vĂ€ntan, kĂ€mpande, slĂ€pande pĂ„ saker. 
Var 18 statister sĂ„ full fart! 
De hade dekorerat sĂ„ fint med massa blommor, palmer, trasmattor! SĂ„ fick lite inspiration! 

(null)

Och kartongerna med massa fina saker jag trodde ngn skĂ€nkt, det var ju filmteamets rekvisita! Som jag skratta nĂ€r jag kom pĂ„ det! Jag som blev sĂ„ glad!  đŸ€Ł
(null)

MĂ„nga gamla fina möbler! 

(null)

Blommor och fĂ€rger! JĂ€ttefint! 

(null)

SĂ„ det fĂ„r jag ha mer av nĂ€sta sommar! 

(null)

Och Ă€ven fast vĂ€dret var hemskt pĂ„ morgonen med regn sĂ„ sprack det upp och blev soligt! ☀ Men blĂ„ste kallt frĂ„n sjön sĂ„ jag satt dĂ€r med filtar och frös! 

Idag Ă€r det min tur! Börjar dagen med att fixa kaffe och bullar till bĂ„ttur som ska vara idag! 
Sen Ă„ker jag vidare till Blacksta VingĂ„rd dĂ€r jag ska vara statist! 
Vi prova ut klĂ€der redan igĂ„r nĂ€r jag Ă€ndĂ„ var pĂ„ plats och trĂ€ffa Tania som Ă€r ansvarig för klĂ€der. 
Och som vanligt fĂ„r jag lite osnygga plagg! En vit skjorta med blĂ„a blommor pĂ„! NĂ„gra fula örhĂ€ngen och halsband! SĂ„ tantiga! Men jag ska vĂ€l spela tant! đŸ€Ł 
Ska leta fram min vinterjacka o ta med! VĂ€grar frysa idag! Och idag blir det ingen sol som det ser ut som! 

(null)

Och mycket sitta och vĂ€ntan Ă€r det! SĂ„ jag hoppas pĂ„ inspelning inomhus! 

Nu kör vi action pĂ„ denna dag! Ska bli Ă€nnu en sĂ„ rolig dag! 
//Annki Teresia 

Kommentera hÀr: