Kan inte stoppa mig!

(null)

När jag börjar med något projekt el dyl så har jag så svårt att stoppa mig! Kör bara på! Svårt att känna när jag ska stanna upp, andas, ta en paus! Glömmer ofta bort att äta t om! 
Blir så inne i det, fokuserad! 
Men var ändå lite duktig igår! 
Börja med att rensa o byta ut min garderob, tog hela fm! O jag skäms!! Hur mycket kläder har man inte!! Behöver jag verkligen alla dessa? Får knappt plats, så nu hänger allt tätt tätt o går inte att se vad det är! 
(null)

Usch o bläää! Vill ha en fin garderob där det liksom går att "bläddra" och se varje plagg! 
Men vilka plagg vill jag göra mig av med? Är inte många! Så jag behöver större garderob! 

När jag var klar blev det lunch faktiskt! O sen, tro det eller ej….
(null)

La mig i hängmattan med kudde, filt och bok! Var så himla skönt! 
Sen blev jag rastlös! Så då börja jag flytta massa dynor och husvagnssaker till carporten. Så nu ska jag börja inreda för att öppna min inredningsbutik! 
Sen fick jag fixa till även utanför som såg hemsk ut! 
La även ut annons på vårt gamla staket. Var hur många som helst som ville ha det! 

(null)

Så det blev vi lätt av med! Jätteskönt! 
Sen åkte jag till caféet och plocka med mig all livsmedel som inte går att spara! Så ikväll kommer Tom, Ida och Filip o Andreas barn så har vi pannkaksmys! Massa pannkakor, sylt, grädde, glass, strössel! Tog även hem popcornmaskin! 
Riktigt mysig familjekalas! Äntligen!! Som jag saknar mina barn! Alltid! 
Nu ska jag iväg till gymmet! Städa klart det jag inte "hann" igår! Klockan blev 21.30 innan jag var hemma! Men var för mycket igår! Tappa mitt humör när all glass skulle in i vår lilla frys! Stressad då allt sånt måste in i frysen fort! 

Sen åker jag o fixar med blommorna på caféet! Vissa får övervintra på caféet, Pelargoner , rosor och palmen. De andra slänger jag! 
O när jag kommer hem ska jag grädda mer pannkakor och sätta mig o bokföra! 
Sen kommer finfrämmandet! ❤️ Och då ska jag bara njuta!!! Så ska vi nog börja kolla resa! 
//Annki Teresia 


Kommentera här: