Livet….

(null)

I förrgår åkte jag till Örebro till min kusin med man. Vi åt gott, vi var på Ikea och sån stor o rolig inredningsbutik! 

(null)

På Ikea får man många idéer och inspiration. 

(null)

Så en sån här hylla funderar jag på om vi skulle ha i köket ovanför vår väggskiva. 

Blev även ett besök med mycket prat och diskussioner. Skratt och tårar! Ville få ut det mesta av mitt besök. 
Så jag var väldigt slut när jag kom hem! 

(null)

Idag är det en ny dag och ska försöka fokusera. Ska o kika på sån ljusslinga. O sen vill jag ut i skogen och plocka massa fina grenar och blad o hänga upp! 
Sen blir det Företagslunch på torget, jag får varor o sen är det träff med Företagarna ikväll! En jätterolig dag!  En dag jag verkligen behöver! 

Jag håller på med planering inför Vrenadagen! 
Det blir ansiktsmålning, popcorn, massa gott hembakt och god mat, en miniloppis och en överraskning! 
Så jag har såå mycket att fixa med! Snickra och dekorera! 
O ja, så är det livet! Livet som ibland ger oss utmaningar, som ger oss oro, maktlöshet, rädsla, funderingar… men bara kämpa och försöka hjälpa till, finnas. Allt kanske inte blir bra, men iaf bättre! 
Nu fångar vi denna dag! Njuter av värmen som omger oss just nu! 
Krampåer! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: