Modevisning, loppis…

(null)

Vilken lördag må ni tro! Besökte först en loppis och gjorde världens fynd!! 
En 3 sits Ektorpsoffa med ny klädsel för 495kr!!! Blir perfekt i lägenheten!! Det ska bli ett så snyggt, modernt, "exklusivt" boende för så billigt som möjligt!! En rolig utmaning! 

(null)

Jag älskar just Ektorp soffan! Skön stt både sitta, ligga och slöa i! 
For vidare till Mio och köpte så snygga ljus i alla vackra höstfärger! 
Sen ner på stan och träffa upp Kristin! Mötte även fler goa vänner! 
Det var många erbjudanden idag så köpte med mig jeans hem o en "väst"! Så de måste jag prova o se om jag kan ha dem. Bättre o köpa när de har 25% än att komma på att jag vill ha dem o så är kampanjen slut! 
Som med ramar! Var på Rusta, skulle ha 4 st ramar o sist jag köpte ramar så var det 50% på dem. Men den rean var slut så då köpte jag bara en o får invänta ny kampanj! 

(null)

På stan var det kul modevisning! 

(null)

Efter det var vi så värda en fika o lunch för mig! Gick till Rosteriet och satt ute i solen och njöt länge! 

(null)

God men lite torr grillad svampsmörgås! 

När jag kom hem sov jag en kortis. Sen hade jag massor att göra men gjorde ingenting. 
Var lite tom! 
O det får jag sota för idag! Så måste sätta fart o baka o fixa klart i butiken. Ska en snabbis på höstmarknad nu på fm också. Sen öppnar butiken kl. 11, så får bli en stund obemannad! 
Ska även baka då jag nu varje helg kommer ha helgens goding i butiken! Kommer baka ngt, bjuda på en smakbit, dela ut recept och ha till försäljning! 

(null)

Så idag blir det en jättegod äppelkaka! 

(null)

Köpte även in så läckra dekorationsblommor! 
Kommer bli grymma i en svart vas! 
Men nu så, nu får jag speeda på!! Fina söndag! 🌻
//Annki Teresia 

Kommentera här: