Nätverka- bland det bästa jag vet!

(null)

Vilken gulddag jag hade igår! 
Först var jag iväg på Företagslunch på Torget i Nyköping! Fick höra massa planer och roligheter gällande vår stadskärna och torget i vår vackra stad! 
Träffa mina kära egenföretagar "kollegor" ! Prata om vad de håller på med just nu, företagssnack och massa annat! Träffa många jag haft kontakt med på Näringslivsenheten i kommun! 
Vi åt god lunch i den varma solen! 
For vidare till caféet då jag hade fått varor. 

(null)

Hem och fixa lite! Och sen var det bara på’t igen! Mitt första möte med Företagarna där vi hade en trevlig AW! Träffades på Rosteriet och där blev vi bjudna på: 
👉 Träffa och bli inspirerad av Årets Unga Företagare León Reyes
👉 Presentation och smakupplevelse av Rosteriets kaffe och gelato
👉 Nätverkande
👉 Information om Företagarna
Supertrevligt!! Prata med massa nya människor! 
Detta ger mig sån energiboost så det finns inte! Drivna, målmedvetna, inspirerande, glada människor! Bara älskart!! 
Somna lätt med ett leende på läpparna! 

(null)

Idag var vi o börja fixa inför morgondagen då det är Vrenadagen! Gjorde en fotobänk där gäster kan komma och fota en fin höstbild! 

Sen kommer vi bjuda på massa annat! Hade tänkt haft ansiktsmålning men hon som skulle komma blev tvungen att ställa in nu i sista minuten! 

(null)

Nu blev det en kvällsblogg! Ligger här i sängen o skriver. Så nu ska jsg läsa bok, så somnar jag förhoppningsvis gott sen! 

Nattinatt! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: