Nu måste jag tanka positivitet!

(null)

Den senaste tiden har kantats o naggats av lite jobbiga saker som jag inte kan påverka men som jag ändå mått dåligt utav! Som jag ofta grubblat på, ältat, funderat, tänkt på. 
Men kommer ingenstans! Fått tagit mycket skit. Så nu måste jag vända i mina tankar! Släppa det! Gå vidare! 
Så nu ska här tankas positivitet! Hade ju trott att föreläsningen skulle ge mig lite positiv energi! Men så blev det ju inte! Så dessa pengar för biljetten var att kasta i sjön! 
Så nu ska jag ut på promis och lyssna på en förhoppningsvis bra podd! 

(null)

Igår var jag och Linn på en höstmarknad! Var lite loppis o en butik med inredning! Hitta massa fint! 
Köpte b la svart servis till min kommande lght!
 
(null)

Kommer bli gööörläckert att duka med! 

(null)

Hitta också stilrena besick med svarta handtag! 
Är så roligt att fynda! 
Den här veckan har jag ett spännande möte inbokat än så länge! Men hoppas på fler! 
Annars har jag msssor att göra som kommer fylla mina dagar! 
Har många samtal o mail att skicka iväg! 
Så rastlös är jag inte! 
Men nu ska det bli en härlig pw i det vackra höstvädret! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: