O nej, o nej!

(null)

Nämen, vad var detta för nåt!?
Igår åkte vi upp till en föreläsning, el ja, kändes mer som ett möte för inbördes beundran! 
Jag hade tyvärr en annan förhoppning av denna Miljonshow så jag blev grymt besviken!
Detta var vad som "lovades":  

(null)
Tyvärr fick jag inte med mig något av detta hem! Jag ville ha kunskap, tips, verktyg, förståelse, input och massa energi till mitt framtida coachande. Men var mycket prat om hur superduper bra alla är, de gjorde massa reklam för varandra, och just snyftberättelser många använder sig utav, konstiga övningar… Så nä, detta var inget för mig helt enkelt! Hamna helt fel! Eller totalt missuppfattat vad vi skulle mötas utav? 
Även om säkert många av föreläsarna är jättebra och duktiga så var det endast Tigran jag gilla där och då! 

(null)

Men jag tog med mig allas namn hem så ska jag ge dem en andra chans! 
Vi hade även vissa människor omkring oss som det kändes som de var på sektmöte! Deras hallelujamoment! Skrek, tjoa, tjimma!
Att stå upp, händerna i luften och ummmmma, nä det funkar inte för mig! 
Nä, detta likna inget jag varit på tidigare! 
Men säkert jättebra för vissa men mindre bra för mig! 
Anna och jag kommer leta vidare efter andra föreläsningar! 

(null)

Var trevligt att träffa på några vi kände från Nyköping iaf! 
Duktiga Sofie! Och sen även härliga Jessica som vi inte fick på bild! 
Och alltid kul att åka iväg på lite utflykter! 
Idag lördag blir det mindre utflykt! Men lika trevligt det! Besöka loppisar, till Mio, och sen ner på stan och kolla modevisning, träffa Kristin och ta en fika! 
Ska sen ut i butiken och prismärka allt! Och piffa det sista inför morgondagen! 

(null)

O nej vad jag blev ledsen igår (igen) när lght jag var och titta på gick till en annan! 
Ville så gärna ha den! Men bara ta nya tag!
Brukar tänka att allt har en mening o då väntar någon ättre på mig! Har ingen superpanik! Bättre det blir rätt! 

Nä ni, dagen går fort! Så nu räcker morgonstunden i sängen! Upp till en gofrukost och varmdusch! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: